Домашнє завдання для учнів 11 класу на 23.04
№ з\п |
Предмет |
Завдання |
1 |
Алгебра |
Тема
« Показникова функція. Показникові рівняння і нерівності» Повт. теоретичний матеріал тем 14 -!5 ( ЗНО) Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4234798 Тест відкритий до 19.00 25 квітня |
|
Зарубіжна літерат. |
Хуліо Кортасар « Менади» Читати: https://www.ukrlib.com.ua/styslo-zl/printit.php?tid=8990 Пройти о-т: https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=8245217 |
3. |
Біологія |
Виконати контрольну
роботу на подвійному листку. |
4. |
Геометрія |
.Тема
«Розв′язування задач на обчислення об′ємів і площ поверхонь многогранників» Повторити формули Виконати тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4634158 Тест відкритий до 26 .04 19.00 ( для тих, хто його не
пройшов) |
5. |
Україн. літ. |
Укр.літ Тема: "Григір Тютюнник. Порушення гострих,
морально-етичних проблем у творах "Оддавали Катрю", "Три
зозулі з поклоном" Письмово в зошит дати відповіді на запитання: Що для людини важливіше: кохати чи бути коханою? Що робити: якщо зустрів людину, покохав її, а вона в шлюбі? Скільки разів у житті можна кохати? Чи можна зберегти любов і пошану до людини, з якою розлучився? («Вміє
розставатись той, хто вмів любить») Чи буває кохання з першого погляду? Чи можна покохати людину, якщо вона не завжди буває порядною, вдячною? Чи варто в коханій людині шукати пріоритети, чи її можна любити просто
так? Укр.літ Тема: "Валерій Шевчук. Життя та творчість
митця. Роман-балада "Дім на горі" Опрацювати біографію В. Шевчука, скориставшись відеопосиланням https://www.youtube.com/watch?v=NKXE9xmKYZU, основні моменти
записати в зошит Переглянути відеопосилання за змістом роману "Дім на
горі" https://www.youtube.com/watch?v=QIm5KB_M974 , заповнити літ. паспорт, виписати героїв, проблеми https://ukrclassic.com.ua/katalog/sh/shevchuk-valerij/2208-valerij-shevchuk-dim-na-gori-analiz Готуємось до ЗНО. Пройти онлайн тест https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4379634 |
6. |
Інформат. |
Тема: Валідація та
збереження даних форм. Опрацювати зміст презентації за посиланням, зробити конспект в зошиті |
Комментариев нет:
Отправить комментарий