Домашнє завдання для учнів 11 класу на 29.03.
№ з\п |
Предмет |
Завдання |
1. |
Українська мова |
Тема: "Частка. Вигук" Уважно переглянути відеопосилання https://www.youtube.com/watch?v=QI3wQOA1Ezw, основні
моменти записати в зошит. .Перепишіть,
розкриваючи дужки. Поясніть правопис часток. 1. Все так (же) над
озером мріє калина, де юність моя протекла (В. Сосюра). 2. Пішов (би) я в
Україну, пішов (би) додому, там (би) мене привітали, зраділи (б) старому (Т.
Шевченко). 3. А серце б'ється, свіжий вітер дише, не (мов) би хоче остудить
чоло (М. Рильський). 4. Сьогодні йому, як ні (коли), хотілося (чим) скоріш
виїхати за місто (Л. Дмитерко). 5. Не так (то) робиться все хутко, як швидко
оком ізмигнеш (І. Котляревський). 6. Вже хто (зна) скільки часу минуло з тої
пори (В. Кучер). 7. Гукати в минуле — даремна турбота, гукай у майбутнє — хто
(небудь) почує (О. Підсуха). 8. Тішся, дитино, поки (ще) маленька, ти (ж)
(бо) живеш навесні (Леся Українка). 9. Що (кілька) метрів зупинялися
передихнути (О. Гончар). 10. Любіть працю на Землі, бо без цього не буде
щастя нам і нашим дітям, ні (на) якій планеті (О. Довженко). 11. Цей дріт
приносить телеграми хто (зна) (з) якої далини (М. Рильський). Випишіть
в один стовпчик вигуки, а в другий — звуконаслідувальні слова. 1. Гей, прослала
нива чорне полотно. Ллється жовта злива — сіється зерно. Сійся, родися,
колосом розвийся, засівайся, ниво, людям на добро (В. Симоненко). 2. Ой
веснянко біла, звідки ти прибігла? Звідки, звідки, звідкіля впали квіти на
поля? (В. Крищенко) 3. Ах, так добре, захоплює дух, летиш, здається, кудись
далеко, відірвавшись від землі (М. Коцюбинський). 4. Мисливець почув лише:
«Кур! Кур! Кур!» (О. Іваненко) 5. Каштани падають на брук: тук-тук-тук-тук
(М. Ткач). 6. Строката зозуля гуляла безтурботно і всіх дражнила: ку-ку!
ку-ку! (О. Іваненко) 7. О, якби-то я міг повернути неповторную юність мою (В.
Сосюра). 8. Гей, удармо в струни, браття, у золотії (М. Рильський). 9.
Тук-тук!.. — тихенько застукотіло на горішній вітці (О. Іваненко). 10. Ой
березо кучерява, ти красуня лісова! Ти рости, здіймайсь на славу (О. Ющенко).
11.О земле рідна, скільки у тобі краси ясної і живої сили! (І. Гончаренко)
12. А журавлі все летіли і летіли. Вони кричали при цьому: «Курли! Курли!
Курли! Кру-кру!» (О. Іваненко)
На узагальнення пройти онлайн-тестування "Частини мови" https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=3698785
|
2. |
Алгебра |
Тема «Функція. Лінійне рівняння з двома
змінними» Повт.
теоретичний матеріал з теми ( ЗНО) Переглянути
відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=VdB__Q4XOGA Виконати
тест за посиланням https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=4003232 Тест відкритий до 01.04 18.00 |
3. |
Українська літер. |
Тема: Василь Стус. Життєвий та творчий
шлях поета. Партіотичні мотиви і ліриці В. Стуса, образ України "О земле
втрачена, явися", "Мені зоря сіяла вранці", "Як добре те,
що сметрі не боюсь я" Опрацювати біографію В. Стуса, скористатися відеопосиланням, основні
моменти записати в зошит: https://www.youtube.com/watch?v=vmC_OKrxOSI, https://www.youtube.com/watch?v=4RK0R6raZPo Опрацювати вказані поезії. скористатися посиланням https://www.youtube.com/watch?v=3gk5Se57khM, заповнити
літературні паспорти
https://www.youtube.com/watch?v=t8sPU4JtIg0 ("О земле
втрачена, явися") https://www.youtube.com/watch?v=KEre7INUG38 ("Як
добре те, що сметрі не боюсь я") https://www.youtube.com/watch?v=WneWVWYGDuU ("Мені
зоря сіяла нині вранці") |
4. |
Захист України |
Онлайн консультація за
розкладом.
|
5. |
Англійська мова |
Онлайн консультацiя
у Скайпi "Пасивний стан" Опрацювати вiдеоматерiал за посиланням Пiдручник ст.51 впр.2 опрацювати правило та перекласти речення з рамочки
(усно); Пiсля рамочки записати письмово у маленькому робочому зошитi речення у
пасивному станi; WB ст.110 впр.D записати поданi речення у пасивному станi.
|
6. |
Біологія |
Онлайн
консультація на 6 уроці . Тема уроку: Практична робота " Екологічна оцінка Одеської області
" Виконати у зошит Параграф 43 опрацювати
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий