Домашнє завдання для учнів 10 класу на 14.05
Укр. мова
|
Прийменник, його особливості. Групи за
походженням. Правопис прийменників
Уважно переглянути
відеоурок та активно попрацювати, виконати письмово завдання із відеоуроку
(фото
виконаних робіт надіслати на вайбер особисті повідомлення 17.05)
|
Громадянська освіта
|
Опрацювати пар.47-48. Письмово вик. питання
для обміркування на ст. 216. Переглянути відео від 15.04.2020р.
"Європейська інтеграція" www.youtube.com watch
|
географія
|
Переглянути , коротко записати конспект у зошит
|
Укр. літ.
|
Прочитати поезії
Олександра Олеся
«Лебідь», «Яка краса: відродження країни…!»,
«Чари ночі», «О принесіть як не надію»
Обрати
одну поезію, яка Вам найбільше імпонуватиме і створити до неї кліп, тобто
прочитати виразно вголос поезію, підібрати картини, про які йдеться у поезії
і з усього зібраного матеріалу створити відео.
Зразок за посиланням:
Якщо для Вас це завдання непосильне, тоді
підібрати мелодію для однієї поезії, прочитати поезію під підібрану мелодію і
записати все це на аудіо.
(завдання надсилати на вайбер або
телеграм в особисті повідомлення)
|
Укр. мова
|
Опрацювати
теоретичний матеріал ст 131-133, повторити правила.
Пройти
онлайн-тест
(тест
відкритий до 22.00 год. 16.05)
|
Фізика
|
Тема. Електроємність. Конденсатори.
Переглянь та працюй відео
:https://www.youtube.com/watch?v=37E2Gc73HaA https://www.youtube.com/watch?v=8SaAZrLSSTs
|
фізкультура
|
Виконувати ранкову гiмнастику,
загальнорозвивальнi вправи . Викионувати присiдання
(3х20). Джампiн джeк (3х25). Значення розминки (розігріву) м’язів
перед тренуванням:
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий